25 februari - dagens låt

2011-02-25 @ 15:04:30
4. Musik
Sjuuukt länge sen jag postade nåt inlägg i "Dagens Låt"-kategorin. Men kände att nu måste jag fasen göra det! Satt och läste i Barometern om en intervju med Kristofer Östergren som är sångare i Melody Club. Poppade direkt upp en låt i huvudet med dem som jag absolut inte blev av med sen. Varför blir alltid gammal musik bättre efteråt?



Har en del roliga minnen med hela albumet "Music Machine" som denna låten finns med på - min mamma hade ett ex som gillade detta band och eftersom mamma bara hade kassettbandspelare i sin bil så fixade han en kassett till henne så hon kunde lyssna i bilen. Vet att jag höll på och spela in massa radioprogram under denna perioden också, och denna kassetten var den enda jag spelade under ett helt radioprogram... Har fortfarande kvar "Amandas Radioprogram"-kassetten hemma hos mamma men vill inte lyssna på den för låter sjukt töntigt, ni vet sådär så man verkligen skäms inombords och funderar på vad man egentligen höll på med? XD I och för sig var jag ju bara 10 år, men ändå liksom...

JAJA. Dagens låt : Covergirl med Melody Club.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0