4 februari - thai silk & exorcism

2011-02-04 @ 23:12:17
1. I'm drunk, I suppose
Det har min kväll bestått av. Hade trevligt sällskap av Frida L, fan vad vi åt! Fan vad ont i magen jag hade och fortfarande har... Men så jävla gott! Fick äntligen min älskade kinamat liksom <3<3<3<3 Filmen vi hyrde hette "Besatt" och var en sann berättelse om en tjej som troligen var besatt av demoner, och såna filmer är ju bara så sjukt läskiga att jag mår psykiskt dåligt. Kommer aldrig kunna somna ikväll.... Men hade en väldigt trevlig kväll ialla fall!

Var ju hos mamma igår och firade mig för övrigt också! Jag fick randig prinsesstårta, haha! Superfin, ville knappt äta den men var ju tvungen >.< Hade kunnat slänga in en bild men vet inte vart mobilsladden är (misstänker att den ligger kvar hos Christopher, eller fick jag kanske tillbaka den...?). Fick en Ed Hardy-parfym ialla fall, luktar så extremt gott så jag kommer använda den hela tiden fast att jag inte vill för den var av dyrare sort så det är ju inget man unnar sig och har till vardags egentligen.. Men fan! Ibland ialla fall..? Fick även en grå axelväska med massa dragkedjor på som kommer bli snyggt till sommaren när man blivit lite solbränd och sånt, så den kommer komma väl till användning!

Har även insett att jag lider av ett svårt shoppingberoende, mina pengar bara flyger iväg och jag letar verkligen efter saker jag kan köpa... Herregud. Var tvungen att köpa mig 3-pack med ringar idag på H&M för att linda abstinensen. Fast hade presentkort där så det var ju inga pengar som rörde min ekonomi egentligen. Hittade även 3 olika (jaa, TRE!) väskor på Åhléns och Scorett som jag ville ha, kunde verkligen inte välja vilken så ska övertala Christopher att följa med mig imon och hjälpa till XD Fast i slutändan så kommer jag ändå bara lyssna på vad jag själv vill för vi har så olika smak vad gäller både skor, kläder och troligtvis väskor också så chansen att han ska välja samma väska som mig är ganska obefintlig.... Men det är ju ändå alltid bra med en åsikt! (eller egentligen inte. Jag blir bara sur när han inte tycker om det jag gillar XD)


Nya väskan


Nya parfymen




Nya ringar (70 kr på H&M) + ofräsch_tjej_i_behov_av_dusch.
Nytt halsband också kom jag på, men det är sen tidigare i veckan! (Ur&Penn, 30 kr)

Kommentarer
Postat av: ellia

Sv: Haha det roligaste var att precis innan therese hade kommit så höll jag verkligen på att dö av febern så när jag väl släppte in henne så stod jag i ett vitt nattlinne och höll på att svettas ihjäl. Så speciellt tjusig var jag aldrig hahaha.



Det jobbigaste med shoppingberoende just nu är att den här rean är så jävla tråkig med alla sina stickade tröjor och shit. Man vill liksom spendera för att det är billigt men inget är så tilltalande.

2011-02-05 @ 16:08:16
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0