9 februari - guuuuud

2011-02-09 @ 09:19:11
1. I'm drunk, I suppose
Hejhej! Det är lite tomt här, får skylla på att jag faktiskt har ett liv utanför datorn också.

Igår spenderade jag kvällen hos min älskling, bakade kladdkaka och sen satt jag i två timmar med min skinnjacka och nitade kragen så fingrarna är ömma idag... Men fin som fan blev den! Är riktigt nöjd. Fast jag har ca 50 st kvar, tänkte bara köpa 50 st från början men efter lite funderande insåg jag att jag nog behövde fler så köpte 100. Ångrar jag kanske lite nu, men nitar är ju alltid bra att ha liksom så jag får väl säkert användning av dem på typ nån väska eller nåt.

Hej hej Frida här, jag dyker in med skit och besvär! Tänkte gästblogga lite i min gode o gamle väns blogg :D Mohhahaahaahahaha cola e gott.

Blev nyss anfallen av min vän Frida här i skolan... Herregud XD Aja, jag har inte så mycket mer att säga - ska hem till min älskling ikväll igen och då får jag väl även se hur taket blir när det är som det ska. Färgen har hållt på och flagna i taket ända sen han flyttade in för ett år sen och först nu ringer de för att komma och fixa det... Jävla Mönsteråsbostäder.

Nu tjatar Johanna om att hon vill till sitt skåp och käka nåt, så hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0