17 januari - you're the storm

2011-01-17 @ 22:08:51
1. I'm drunk, I suppose
Sitter hemma hos snubbi i Blomstermåla och vi nördar vid varsin dator som vanligt. Ska försöka att somna tidigare ikväll, men frågan är ju hur bra det kommer gå? Jag vill bara spola fram en vecka till det nya schemat och allt kommer bli skitsoft (utom för mig som har lite att ta tag i sen förra vårterminen...)! Jag har ialla fall två sovmorgnar, resten av klassen har fyra.... Men wth, det gör inget! Jag slutar hellre tidigare än börjar sent och går till typ fyra. Håll med om det?

Hört på tåget idag: ett sällskap kvinnor i åldern 50~ sitter och diskuterar ett vitamintillskott som en av dem börjat med.
Kvinna 1: Det är jättebra det här, massor av vitaminer!
Kvinna 2: Ja det är sånt ungdomarna använder!
Kvinna 1: Ja och det fungerar så bra, det är både vitamin b, c och allt var det nu var - koffein var det också!
Kvinna 3: Jaså, jaså... *eftertänksamt* Är det lite kaffesmak då eller...?
Kvinna 1: Eh.. nääe..?

Sen när blev det koffeinet som ger kaffesmaken? Cola smakar ju inte särskilt mycket kaffe liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0