18 januari - tänd eld på dina tankar med dina svarta, tysta tårar

2011-01-18 @ 21:20:52
1. I'm drunk, I suppose
Är så jävla trött på en del saker i mitt liv, varför kan man inte bara ignorera det som får en på dåligt humör och bara kunna strunta i det? Fan, jävla människa, inse att dina laster inte bara drabbar dig utan din omgivning också....

Ska nog försöka stänga av min dator nu ialla fall och lägga mig i sängen för att invänta tröttheten. Jag måste försöka somna tidigt så jag kommer upp imorgon, har totalt vänt på dygnet och det är ingen höjdare. Fryser som en sparris (typ som på reklamen om färska grönsaker) så har gosat in mig i en av snubbi's tröjor. Ska försöka tjata mig till lite mys en stund ifall han kan lämna sin dator ett tag... Jävla datornörd! >.< Fast älskar honom ändå, tänk att den snygga killen på bussen med svart tröja med schackrutor i luvan skulle bli min? Haha känns så sjukt att tänka så! Aja vinvink! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0