19 januari - are you ready for me?

2011-01-19 @ 22:17:47
1. I'm drunk, I suppose
Har spenderat min kväll hos Sofie ikväll. Har lagat axelbanden på ett av hennes linnen som hade gått sönder, sen färgade jag hennes hår och efter lite chokladätande och en snabbvisit hos Hanna så vandrade jag hem till farmor igen. Vi skrattade för övrigt som fan åt Hanna's katt Otto som pep som en annan mus när hon kramade om honom lite hårt, asså det var det roligaste ljudet jag har hört en katt utstöta! Fan vad vi skrattade XD

Nu har jag ialla fall käkat risifrutti, det är ju så sjukt gott. Funderar på att ringa mannen lite en sväng innan jag kryper ner, måste försöka sova även om jag inte kommer fixa det på några timmar >.< Wellwell, najti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0