21 januari - bläääää

2011-01-21 @ 11:09:01
1. I'm drunk, I suppose
Jag har så jävla ont i magen, är trött som fän trots att jag sovit de timmarna jag ska och allt känns allmänt skit... Har tagit hem massa böcker över helgen ialla fall, för nu har jag bestämt mig för att jag ska ta tag i skolan. Det är sant! Jag är snart klar med Mitt liv-boken och ska mejla den till min lärare senare, och utöver det så ska jag jobba hela helgen med resterna jag har kvar i personlig assistent-kursen samt plugga inför religionsprovet vi har på tisdag! Känner att det är lika bra att ta tag i det så snabbt som möjligt för nu kommer det gå fort fram till studenten och har ju lite att ta tag i så.. Måste mejla min samhällslärare också för han har nog glömt mig, pratade med honom för en vecka sen och han skulle mejla vilka sidor i boken jag skulle plugga på men det har han inte gjort så får nog påminna honom lite.

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

vill du vara med och tävla om Månadens blogg?

bara att klicka in och kommentera att du är med så har du chans att vinna.

lycka till ;)

2011-01-21 @ 12:44:21
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0