23 januari - lista

2011-01-23 @ 17:03:50
1. I'm drunk, I suppose
En efterlängtad lista! Var ju så länge sen. Och någon sån här lista har jag aldrig gjort heller så kul med lite variation...


Din stil i en mening:

Blandad som fan - kan vara väldigt rockigt ena dagen och mer "normalt" en annan dag. beror oftast på vilket humör jag är på.

Stilförebild:
Just nu har jag faktiskt ingen, kanske därför jag står lite mittemellan min gamla stil och den nya som håller på att växa fram..?

Vad inspireras du av i vår:
Väldigt mycket internet - bloggar, klädsidor osv. Och alla kataloger från H&M och sånt!

Vad tror du på inför våren:
Sånt där har jag aldrig varit riktigt bra på, men jag har en magkänsla på att det kommer luta åt det fulsnygga hållet, med lite konstiga matchningar och galna färger och mönster.

Det bästa basplagget i vår:
Lätt ett par korta jeansshorts, helst ett par gamla favoriter som du har klippt till själv!

Färger i vår:
Alla!

En ideal outfit i vår:
Korta shorts med ett stort instoppat linne + accesoarer. Kör på platta skor och mindre smycken på dagen, och svida till det med (lagom) höga klackar och fler smycken på kvällen så har man outfit som passar både på dagen och på partykvällen.

Skor eller väska:
Skor. Lätt val.

Do’s and don’ts:
Alltså... Det är så svårt att säga vad som är "rätt" och "inte rätt" inom mode, alla har ju olika smak, kroppstyp osv så man passar ju i olika saker.

Ditt senaste köp:
Två rosett-diadem från H&M, bara för att jag behövde dämpa min shoppingabstinens.

Tre saker på vårens önskelista:
Skor, skor, skor! (Har redan prickat in ett par ballerinaskor, ett par heels och ett par Converse som ska införskaffas snabbast möjligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0