23 januari - söndagshäng

2011-01-23 @ 16:39:16
1. I'm drunk, I suppose
Slängde bokstavligen ihop en omelett tidigare idag - den första i mitt livs historia. Aldrig ätit, aldrig lagat. God blev den dock, tomat och broccoli är ett tips!

För övrigt har denna dagen bestått av usla tv-program (eller vad man nu ska kategorisera dokumentären om transsexuella barn som?), pussande på snubbi och lite godisätande. Ska vara duktig och ställa mig i köket snart igen, blir lite man-tager-vad-man-haver-middag med hemgjorda klyftpotatisar, hamburgare och currysås.

Är för övrigt lite frustrerad över att jag inte har Powerpoint på min dator när jag för en gångs skull har bestämt mig för att plugga hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0