24 januari - unkillable monster

2011-01-24 @ 15:52:15
1. I'm drunk, I suppose
Känner så extremt jävla fet-mycket för att inviga mig skinnjacka idag eller imorgon. Alltså seriöst - har sån abstineeeens efter den jackan så ni fattar inte, är så trött på den feta vinterjackan som i och för sig är varmare. Men skinnjackan... ÅH. Det är fan min andra älskling alltså! Nu ska jag gå och rota i min garderob och sätta ihop olika outfits som jag brukar göra när jag har tråkigt eller börjar tänka på kläder.

Och jag lovar er att kameran ska få följa med mig på lite fler äventyr i fortsättningen, nu när man väl har en kompaktkamera som är lätt att ta med sig så kan man ju lika gärna börja knäppa lite bilder så det slipper vara så tomt i bloggen.


Bjuttar på en gammal bild från förra vintern på mig och Bästis när vi var i Nybro och festade. Älskling som tagit bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0