25 januari - jag vill gräva ut min mage

2011-01-25 @ 17:56:53
1. I'm drunk, I suppose
Jag har haft så extreeeemt jävla ont i magen idag. Helt sinnes, och typ bara på högra sidan också så jag blev skiträdd men vågade till slut gå till skolsyster (efter lite tjat från Johanna) som också började fundera på blindtarmen och gud, jag ville dö. Men sen ändrade det sig mer mot mitten av magen så sen blev jag lite lugnare. Fick däremot ställa in den planerade fikan med mamma idag, det var synd för vi träffas ju inte så ofta längre... Men det var skitskönt att komma hem och slänga sig på sängen sen vill jag lova! Eller aa, hem till Christopher då. Sen gick mitt magont över nästan helt när jag kom hem, så vette fasen asså. Har haft asont i magen till och från sen i söndags så.. Aja, dör jag så dör jag.

Nu ska jag allvarligt talat slita loss min pojkvän från den förbannade datorn så att han går och diskar och sen lagar mat åt mig! Jävla dumburk, jag hatar WoW, det är djävulens sattyg. Ska kasta ut hans dator från balkongen en vacker dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0