26 januari - alltid lika roligt att plugga

2011-01-26 @ 18:00:45
1. I'm drunk, I suppose
Speciellt när arbetet skulle vara klart innan jul och redovisat efter lovet... HE-HA. Awesome att min dator inte har Powerpoint heller, vilket betyder att jag får göra ett skrifligt arbete och hoppas att min lärare godkänner det som muntlig redovisning. Ska bara komma på vart man kan bo, göra, äta och hur klimatet är i England, + om min lärare menar att vi har att röra oss med 10-15 000 svenska kronor eller pund? Hoppas pund, för man orkar ju fan inte räkna ut det liksom.

Geishan har äntrat magen. Den kurrar nöjt. Jag ska försöka plugga lite nu. Notera: försööökaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0