26 januari - taggar till

2011-01-26 @ 14:35:26
1. I'm drunk, I suppose
Hade en fantastisk morgon, = skoskav på väg till tåget från Blomstermåla på morgonen, fick åka hem till Smedby och byta skor och kom 25 min sent bara för det. Dagen har även präglats av hinduism-tjat och svenska-skit, gud vad jag var opepp på skolan imorse men jag vill ju fortsätta få pengar...

Börjar däremot
tagga till lite inför fredag då det blir 18-årsfest för Frida! Ska bli riktigt roligt att festa till det lite också. Ska försöka boka in en fika med mamma på lördag också, och på söndag kommer släkten och firar mig lite eftersom jag fyller år på tisdag. Denna veckan och nästkommande ser jag fram emot (y)

Nu: käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0