28 januari - tagga!

2011-01-28 @ 15:37:00
1. I'm drunk, I suppose
Haft en relativt chill dag i skolan, jobbade riktigt bra med min PA-rapport och fick äntligen skärmen med bilderna på plats i gästmatsalen på skolan - vill ni av någon anledning komma förbi och kolla så är det ni ska gå alltså!

Nu taggar jag inför party ikväll genom att lyssna på bra musik, ska bli riktigt kul faktiskt! Väntar på att farmor ska komma hem från affären bara så jag vet om hon ska laga mat eller om jag ska värma nåt ur frysen, sen blire dusch och sen ska jag dra till Sofie. Ska fixa mig där och kolla på gamla bilder och videos som hon hittade på sin dator som vi letat jättelänge efter, bl.a en 10 sekunders video där jag har somnat i hennes soffa och snarkar som en dammsugare.. Asså det låter helt cp, önskar jag kunde visa er men jag känner inte direkt för att lägga ut den på internet så XD Kanske lägger upp några av de skojiga bilderna lite senare om jag har tid (lär ju säkert hinna när Sofie duschar), jag var ju blond en gång i tiden vilket jag tror de flesta faktiskt har glömt? Så kan ju vara lite skojigt att visa kanske :)

Nu: spana i fönstret efter farmor, äta & duscha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0