29 januari - trött brüd

2011-01-29 @ 19:19:19
1. I'm drunk, I suppose

Fjortisposen.


HAHA. Sofie tog mängder av outfit-bilder på mig men jag ser av nån anledning bara muppig ut på alla.
Denna var minst muppig.



Chinesegirl_92


Hade en awesome gårdagskväll! Sofie P fyllde 18 år tidigare i veckan, så igår var det biggt kalajs. Det var roligt, 93or kan tydligen vara helt okej de också (har ju lite fördomar mot typ 93or, 94or & 95or som många av mina nära vet). I had fun - lots, fast det var tråkigt att basen (eller ena högtalaren? Fattade aldrig riktigt) dog och att min sista cider försvann. Ska helt sluta lita på festande människor, det blir alltid bara blaj av det när jag slappnar av lite för mycket. Som för två år sen när jag festade i O-hamn, vet inte hur många gånger jag dragit den historien om hur min plånbok blev snodd med hela studiebidraget i, plus min mp3 i jackfickan. Jag ska köpa en handväska att ha min dricka i när jag går på fest.

Tänkte först skriva handfesta.
Sen tänkte jag skriva handfeska.
Sen var jag på väg att skriva fästa också men då tog jag ett djupt andetag.
(detta hände inom loppet av några sekunder alltså)


Jag är grymt trött idag förövrigt, jag & Sofie kollade i flera timmar på gamla videos och bilder från högstadiet. Vi skrattade hjärtligt åt att vi spelade in döseriösa filmer där vi snackar engelska och tackade Gud för att vi aldrig la upp dem på YT och på min blogg. Jag hade skämts ihjäl....

Ikväll blir det chips, dipp och läsk hos min lilla farmor. Sova tidigt också tror jag, kan vara skönt... Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0