31 januari - idag för ett år sen...

2011-01-31 @ 22:49:44
1. I'm drunk, I suppose
Eftersom jag inte har gjort nån årsresumé av året som gått, så känns det liksom lite ... efter att göra det nu. Så därför tänkte jag att jag tar det månad för månad istället, där jag den sista i varje månad skriver om vad jag gjorde förra året vid denna perioden.



Under januari 2010...


Jag hade ett awesome nyår 09/10 med nästan alla mina vänner!
Jag var så extremt ful på alla nyårsbilder det året, denna är nog den mest normala


Var på Fridas & Saras 18-årsfest


Var så kär i Christopher att jag kunde dö!


Det hände inte så värst mycket i januari egentligen, eller jag har åtminstone knappt inga bilder därifrån.. Men jag hängde rätt mycket med Christopher, det var rätt mycket fester också har jag för mig. Och att hänga ut julmusten från fönstret när det snöade... Julmusten blir fan godare. Minns att jag planerade rätt hårt inför min 18-årsdag och festen jag skulle ha. Det var nog i januari som världen ljusnade lite för mig - har alltid haft en tendens att se saker ur en negativ vinkel men under denna perioden blev det lättare på nåt sätt. Jag var en glader tjej!

Kommentarer
Postat av: ellia

^^ du går in på hemsidan för p1, söker på edgar allan poe och klickar sedan på "populär som poe" och så börjar jag snacka efter typ 15 minuter



Hörru btw... jag kräver lite mer uppdateringar babe

2011-02-02 @ 16:20:55
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0