31 januari - nyklippt åde

2011-01-31 @ 18:56:55
1. I'm drunk, I suppose
Jag har ingen bild - mitt ansikte ville inte riktigt fastna idag. Men det är typ 1 dm kortare, jag har en lugg igen och det känns grymt mycket tjockare. Men ja, helt okej, det är inte så jättestor förändring mer än att det är kortare bara.

Har haft grym huvudvärk hela dagen, så ska nog inte sitta så mycket vid datorn ikväll. Imon fyller jag för övrigt 19 svåra år, wihuu! Ska försöka övertala mannen att möta mig i stan så jag kan göra av med lite födelsedagspengar + käka kinamat (han påstår att det är onödigt eller nåt att käka på kinarestaurang när han bara äter friterad kyckling & ris, men jag borde få bestämma imon!). Så det hoppas jag på. Annars drar jag fan med mig Sofie någon dag! Jag ska liksom ha kinamat inom en snar framtid, har dregalt efter det i 4894384389 år nu och jag dör snart.

Btw, letade efter de fina skorna jag spanat efter på Euro Sko, men de var ju såklart slut i min storlek... Som allt annat i den butiken. Typiskt när det är 50-70 % rea på allt i hela affären, så finns det inte en enda 36a eller 37a kvar bland några av de skorna jag kollat på. Så ni som har strl 38 och uppåt kan ju gå dit, hoppas ni inte hittar nåt *skadeglädje*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0