11 juli - listaaaa

2011-07-02 @ 00:01:12
1. I'm drunk, I suppose
(Som jag snodde av HP)

Vad heter du? Amanda Flygt
Vart bor du? Varierande hos farmor i Smedby och mannen i Blomstermåla, mest hos mannen dock!
Trivs du där? Som sagt, mest hos mannen. Men slipper ju diska, bädda, tvätta, laga mat osv hos farmor. Inte för att jag bruka tvätta hos mannen, men ändå... YOU GET THE POINT
Brukar du läsa horoskop? Hittar jag ett så läser jag det, dock aldrig gamla för jag har hört att det ska ge otur..? *skrockfull*
Har du körkort? Nee, var ju planer på det förra året mene... Pengarna försvann. På fest, cigg och godis i princip. Men när jag sparat ihop, då jävlar!
Äger du några Converseskor? Ett par turkosa i bruk, har mina första svartvita i garderoben (trasiga, schackrutiga skosnören, fulla med klotter.. THE emoskor.)
Favoritdjur? Kissemissseeee, och hundar! Älskar hundar! Men det är nog för att jag aldrig haft nån. Skulle gärna skaffa mig en hund, en stor jävel så jag vågar gå ut på kvälspromenader.
Vad spenderar du dina pengar på? Helt fel saker - dock brände jag 600 spänn av studiebidraget på mat till mig & mannen igår. Felt proud.
Senaste konserten? Tåkio Håtel 5 mars 2010. Asum vare!
Festar du mycket? Faktiskt inte längre. Antingen ballar min mage ur (vilket den gör typ jämt), eller så orkar jag inte helt enkelt inte.



Sprit, cider, vin eller öl? Här blir det lite svårt att välja... Vin tål inte min mage så nej, öl kan jag inte dricka längre (för länge sen så glömde bort hur det var), cider funkar men blir ju så sjukt mätt så jag måste väl säga sprit då trots att jag lär låta som en alkoholist..
Brukar du bli för full? Nej, jag har alltid läget under kontroll!
Antal kuddar i sängen? Hos farmor har jag två, hos mannen har jag bara en platt jävel eftersom han har de två bästa kuddarna... Ska ta med mig en egen!
Kan du baka bullar? Nej, men kladdkaka är jag bäst på!
Har du varit med i scouterna? Nej, men ibland önskar jag att jag var det!
Bläck eller blyerts? Bläck, för det är så skönt och mysigt att skriva med :')
McDonald’s eller Burger King? Burger King
Är du allergiskt mot något? Troligen mjölkprodukter men jag orkar inte hålla mig undan det för att testa.. Så jag låter bara bli att dricka för mycket mjölk ur glas.
Äger du ett busskort? YÄÄÄÄ fick ju sommarkortet av kusin med familj i studentpresent! Bästa :*
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Helst röd, smakar typ grädde
Hur ser du ut idag? Lagom snygg i Iron Maiden-tischa och shorts.
Har du haft sex idag? Nicht :(
Nästa mål i ditt liv? Skaffa ett jobb, flytta ihop med mannen... skaffa barn till min Sims-familj? Hon verkar ha problem med det, den där stackars Kaja Croona.
Vad såg du senast på tv? Naturprogram om nån djurpark med uttrar, flodhästar och schimpanser typ.
Hur svarar du i mobilen? "Hallååå" i olika tonlägen och dialekter. Typ skånska när mamma ringer, och puttinuttirösten när det är mannen.
Vem ringde du senast? Que madre!
Vad sa den du ringde? Hon svarade inte, men ringde tillbaka sen och jag lyckades flörta till mig 300 kr + tips om bidrag från Arbetsförmedlingen.
Antal timmar sömn inatt? Typ sju?
Vad innehåller din favoritnattmacka? En asgo toast med skinka och maaaasssa ost, plus lite ketchup.

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Jag brukade låta mina tonårsutbrott gå ut över min första katt, (som jag älskade på riktigt) Findus, när jag var arg på mamma. Typ röt på honom så han sprang in under sängen och gömde sig. Men sen fick jag alltid dåligt samvete så jag lockade fram honom direkt och satt och gosade med honom hela kvällen sen. Vi var allierade mot min familj, eller ialla fall så ville jag tro det.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Det tror jag inte, men det sjukaste jag någonsin drömt var när jag drömde att jag och en random människa blev jagade av en svart SKITSTOR hingst med silverpistol och som först dödade min "vän" och sen befallde mig att suga av honom. Hästen, alltså. Då sprang jag upp i en stor herrgård och gömde mig och jag var jätterädd på riktigt för denna otäcka häst som ville ha en avsugning och som klapprade runt i huset och letade efter mig...
Är du ensam nu: Nej mannen sitter bredvid! :D
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Diverse jullåtar som jag alltid går runt och sjunger på, oftast "Nu har vi jul här i vårt hus". (HAHHAHAHA skulle skriva "Hej tomtegubbar" också men kom inte på hur den gick så frågade mannen vad låten heter där tomtarna krossar glas och jag kom inte på det alls, HAHAHA *dog*)
Vill du gifta dig: Är det NÅGOT jag verkligen vill, så är det faktiskt att gifta mig!
Vill du ha barn: Ja, fast inte fler än två! Helst flickor.



FAVORIT...
Rum i huset: Mannens lägenhet är bara en enrummare, så får väl säga sängen då!
Typ av musik: Allt möjligt, rockigt, dunkigt, skrikigt, ljuvt, dansigt, hiphopigt och snyftigt...
Månad: Juni känns fan som den månaden man alltid ser fram emot. Så juni!
Sten: ..sax, påse?


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Inte ett dugg!
Köpt någonting: Storhandlade mat igår. Sen idag köpte jag glass, trosor och eyeliner med Frida.
Varit sjuk: Niet!
Sjungit: Sjunger aldrig typ, bara när jag är själv! Och är inte så mycket själv.
Sagt “Jag Älskar Dig”: Typ 943834893 gånger!!
Velat säga till några att du älskar dem: Ne, eller då säger jag ju det...
Träffat nån ny person: Nej, men känner nåt slags behov av att träffa nya människor. HELT nya människor!
Saknat någon: Min familj lite eftersom det var så länge sen jag träffade dem.
Kramat någon: Älsklingsmannen <3



SENASTE...
Låt du hörde: Antagligen nåt som mannen spelade
Film du såg: Också nånting med mannen
Drink du köpte: OJ, det var länge sen... Men det var väl troligtvis en P2:a för några veckor sen, typ de enda jag dricker?
Sak du stal: Fetaost ur mannens sallad. Men han såg det. Så tror inte det räknas som stöld.
Mat du åt: Cornflakeskakor MADE BY ME!!!
Gången du åt en korv: Jättelänge sen.

FÖRSTA
Första bästa kompis: Caroline Holmström och Sofia Pagels när jag bodde på Öland
Första inhandlade skiva: Most Wanted 4. Dansade sönder till Aqua hemma i vardagsrummet framför spegelväggen.
Första förälskelse: Inte en aning, mitt längsta förhållande var dock med Daniel Rydevång i tvåan i lågstadiet XD
Första begravning: Lilla farfar
Första piercing/tatuering: Naveln i nian
Första fiende: Styvfadern min. Sad but true - går helt enkelt inte ihop med honom, hur mycket jag än försöker.


SENASTE
Senaste människa du slog: My maaaaaaaaaaaaaaan. För att han biter mig i handlederna och suger blod ur dem. JAG LOVAR det hände igår, han skulle testa att göra ett sugmärke på min arm och det blev värsta blodigt! :o
Senaste stora bussresa: Heter det inte långa? Åker inte buss så långt för jag mår lätt illa, men vid nyår åkte jag & mannen till Linköping när tågen var inställda.
Senaste dusch: Igååååår. Ska locka med mannen på en dusch inatt tror jag minsann!
Senaste irritation: FLUGORNA, gud vad jag vill döda dem!
Senaste glass: Idag, en McFlurry med daim och chokladsås.
Senaste skjortan du haft på dig: Min röda herrskjorta i strl tält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0