12 juli - seg uppdatering, men jag har faktiskt ett liv också

2011-07-12 @ 01:26:08
1. I'm drunk, I suppose
Märks att det är sommartid nu på internet, varken facebook, bloggar eller tumblr uppdateras lika ofta som tidigare och folk ber om ursäkt till höger och vänster. Tycker det är helt förståeligt faktiskt, även att jag kanske tillhör den lilla gruppen just nu som faktiskt suttit inne större delen av sommaren än varit utomhus... Jag har inte solat sen innan jag tog studenten, (dvs i slutet av maj någon gång), jag har varken besökt stranden eller badat och jag spenderar större delen av min tid hos mannen. Vilket faktiskt är riktigt skönt att verkligen kunna få vila ut på riktigt och känna att jag inte behöver göra något.

Trots detta lilla blogguppehåll
har jag däremot ändå lyckats missa ett möte hos arbetsförmedlingen, ännu en tandläkartid och spenderat mina sista slantar på fryst broccoli, en burk majs och en stor förpackning lätt creme fraiche. Idag var jag hos mamma en väldigt snabb sväng på en liten fika och fick med mig hemgjord körsbärspaj och glass hem till mannen när jag sen åkte hem. Mitt Sims 2 kraschade ikväll (vilket troligen beror på alla jävla downloads som nog är för många, så tror jag ska ta bort dem innan jag pajjar mitt spel som typ hände för några år sen på pappas dator så jag fick installera om hela skiten), jag blir rädd när sånt händer för jag har så dåliga erfaranheter av datorer så jag blir hispig av minsta lilla...

Imon ska jag träffa bästis, det känns verkligen i hjärtat hur mycket jag saknar henne när jag inte träffar henne. Jag brukar jämföra mina relationer med hur det ser ut i Sims, såna där mätare ni vet? Skulle jag och Sofie vara Sims-karaktärer hade vår relation varit 100/100, med en vän-ikon och en bästa vän-ikon. Längtar till Emmabodafestivalen <3


Crappy mobilbild från någon gång under förra våren då jag hade lite ont i hjärtat och min böna ställde upp som alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0