13 juli - ska gå mot mina egna regler

2011-07-13 @ 14:26:57
1. I'm drunk, I suppose
Hudfärgade strumpbyxor. Tantnylon. Har avskytt dessa hemska strumpbyxor hela mitt liv, tycker det känns så "B" att ha hudfärgade strumpbyxor som dessutom SYNS att det är strumpbyxor för att försöka uppnå effekten av att vara barbent fast att man faktiskt har strumpbyxor på sig och.. HUAMEJ som farmor skulle sagt, aldrig i mitt liv!

Därför hatar jag mig själv så hårt när jag inser att jag själv behöver ett par exakt såna tills ikväll. Jag vill ha mina studentskor när vi går ut, men de är somriga och för en gångs skull tycker jag inte att det passar med svarta strumpbyxor. Och jag vill vara barbent. Eller aa, "barbent" med hudfärgade strumpbyxor. Men det är kallt nu, och kommer vara kallare ikväll.

Kommer hata mig själv
efter ikväll. Jag gav efter för tantnylonet! Hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0