17 juli - skitväder

2011-07-17 @ 17:31:43
1. I'm drunk, I suppose
Funderade idag på om jag kanske skulle åka hem och hämta mina sista pengar och ett annat Sims 2 (haha, NÖRD!), men sen insåg jag att det är söndag och att jag skulle missa Pretty Little Liars på trean om jag åkte. Asså jag brukar inte vara sådär men tv-serier egentligen, men jag såg första avsnittet av PLL och bestämde mig för att följa det men såklart så har jag missat alla andra avsnitt... Så det står nu mellan att skita i det, eller försöka följa det. Så det får bli det senare alternativet. Kan ju åka hem imorgon annars!

Regnar för övrigt nu också. Fast det gör väl inte så mycket egentligen eftersom jag knappast kan påstå att jag är ute och njuter av vädret när det väl är soligt. Bara det inte spöregnar hela veckan när det är Emmabodafestivalen, det är bara jobbigt OCH KALLT!

Kommentarer
Postat av: Axelzainab

Excellent site.

2011-08-25 @ 08:31:21
URL: http://axelzainab.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0