24 juli - musiklycka

2011-07-24 @ 22:49:27
1. I'm drunk, I suppose
Kom på att minnas min iPod för några dagar sen och insåg att jag kan börja använda den igen nu när jag har en sladd! Eller alltså, egentligen är det min brors iPod men då han inte använde den och dessutom hade två st så jag fick "låna" den på obestämd tid när min blev snodd för...2 år sen ungefär? Hahahah! MEN IALLA FALL. Jag har alltså inte kunnat använda den på ungefär ett år då sladden försvann, men nu har jag ju iPhone och since sladdarna är likadana så ska jag börja använda den till att lyssna på musik på istället för mobilen för att spara batteri (orkar inte med att ladda den varje dag, det är det sämsta med iPhone - batteritiden suger så jävla hårt!).



Blev helt förtjust då jag hittade massa gammal musik på den blåa lilla manicken som jag verkligen saknat och det mesta har jag inte ens på min dator, det är mest gammal favoritmusik som jag lyssnade sjukt mycket på i högstadiet men även massa annat skit som jag inte ens tror jag lyssnade på någon gång... Som till exempel Emilush - Hata Polisen, HAHAHA jag har hatat den låten och framförallt Emilush sen min bror spelade sönder den för några år sen.. Herregud. Och Blod och Knark i Skog och Mark med Slagsmålsklubben, skrattade rakt ut när jag började lyssna på den, verkligen länge sen! Älskar att hitta gamla filer som musik och bilder, helt plötsligt kommer man ihåg allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0