24 juli - tidsoptimisten

2011-07-24 @ 03:36:58
1. I'm drunk, I suppose
Insåg nu ikväll att min måndag kommer bli jävligt stressig...

- Vakna.
- Ta tåget från Blomstermåla till stan
- Ta bussen från stan hem till Smedby och lämna jätteväskan (har datorn och allt med mig)
- Åka tillbaka till stan
- Byta buss och åka ut till City Gross för att handla mat och andra saker inför min festivalvecka
- Hämta saft
- Ta bussen hem igen för att packa min väska
- Väl hemma: packa inför festivalen, samt andra viktiga grejer såsom måla naglarna, diskutera med Sofie, byta telefon (aldrig att jag tar med mig min iPhone, letade fram en asgammal skräpig Samsung med spräckt mic och trasigt headset så jag kan inte snacka i den, vilket påminner mig om nu att jag även måste försöka klämma in ett snabbt möte med mamma så jag kan få ett annat headset så jag kan prata med min man under veckan jag är borta)

Utöver detta ska jag även försöka äta och sova rejält innan vi åker någon gång på tisdag. Herregud, kommer bli stressigt... Kanske kan fråga le padre som skjuts om jag drar på smilgroparna? Aja får väl ställa klockan och åka från Blomstermåla med 11:07-tåget, borde hinna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0