4 juli - uttråkad till tusen

2011-07-05 @ 00:24:57
1. I'm drunk, I suppose
Jag var på arbetsförmedlingen idag. Det gick bra men var drygt som fan. Det var dock häftigt att det luktade likadant där som det gjorde för över tio år sen när pappa jobbade i gamla chokladfabriken som låg i byggnaden innan, trots ombyggnationer och att företaget gick i konkurs för ungefär lika länge sen. Luktade liksom inte choklad, godis eller nåt sånt, men jag lovar att det luktade exakt likadant! Coolt som fan tyckte jag, brought the memories back typ. Efter det träffade jag Frida och vi spenderade resten av dagen genom att spela Sims, käka strömming med hennes föräldrar (hennes mamma var lite lätt chockad över att jag faktiskt gillade strömming, haha!) och gå på promenad.


Random bildutfyllnad från skolan

Och nu sitter jag här. Extremt uttråkad och har varit nästa ända sen jag kom hem. Bestämde mig idag för att inte åka tillbaka till snubbiälsk efter en hel veckas datorspelande och konstiga rutiner. Inte för att jag inte gillar det, men man behöver ju komma hem också tänkte jag. . Nu sitter jag mest här och tycker synd om mig själv - har smäckt i mig en hel påse popcorn själv + päroncider, och är ändå sugen på choklad. Ska äta mig ur denna tristess för att jag saknar min man så hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0