5 juli - just another lovely day

2011-07-05 @ 10:49:47
1. I'm drunk, I suppose
Känns ju kanske sådär att somna vid 07:00 och veta att jag ska stå hos tandläkaren vid 10:55. Försov mig ju såklart, och precis som jag visste så spelar det inte nån roll om man ringer en hel timme före och säger att man inte kan komma för då måste man ändå betala avgift för att man inte kom dit... Och ringer man inte alls så ringer de och jagar en. Helst ska man ringa dagen innan, men srsly hur många vet dagen innan om man inte kan komma till tandläkaren så länge man inte är magsjuk? Vad är det som kostar pengar egentligen? Får de inte betalt annars? Sitter de bara där då med en kopp kaffe och ba "ahepp. Ingen lön för dessa tio minuterna då..." Jävligt dyra tio min måste jag säga. Skulle ju bara in där en jättesnabb sväng och prata med honom om tandställning + boka upp mig för tid hos en tandreglerare, skulle MAX TA TIO MIN och så ska man behöva betala 200 spänn för det... Jävla löjligt att kräva arbetslösa ungdomar på tycker jag.

JAA jag är trött och hatar tandläkaren.




(random google-bild)

MEN ASSÅ SERIÖST, hur många är sådär glada hos tandläkaren?! Guuuuuuuuuuuuuuuuud. Mina rakhyvlar är tydligen slut också. Måste alltså gå till Ica i päls, känns ju inte heller så roligt kanske. Plus att farmor är arg för att jag missade min tandläkartid. Great day....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0