16 mars - trött tjej

2011-03-16 @ 22:32:29
1. I'm drunk, I suppose
Lyssnar på mysig musik och känner mig lagom mätt efter att ha mumsat på både gyrostallrik + Ben & Jerry's ikväll. Men då somnar jag gott sen, sover alltid så bra när jag är mätt! Ska nog strax gå och krypa ner, ska trycka på uppdatera-knappen på Facebook lite till och se ifall något spännande händer men har suttit där och glott i flera timmar nu så... Nä. Inte så troligt. Behöver dessutom sova tidigt, jag är jämt så trött numera känns det som och man behöver mycket sömn om man ska orka passa ungar hela dagarna på praktiken så det är väl lika bra man stänger av och går och lägger sig. Ska skicka det obligatoriska godnatt-smset till snubbi innan jag somnar också, vet inte varför det har blivit så men jag gör alltid så och har alltid gjort. Rutin, liksom. :)

Ne, godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0