17 mars - flitig bloggerska idag

2011-03-17 @ 21:07:47
1. I'm drunk, I suppose
Antar att jag har haft extra mycket att berätta om idag. Men jag tror det faller sig naturligt när man är på praktik och i princip bara går dit, sen hem på eftermiddan och sover. Man träffar nästan ingen, mer än kanske de närmsta kompisarna nån gång då och då och pojkvännen. Sen är man fan helt isolerad. Nästan. Visst, jag har farmor att blarra med men.. Nä.

Ska gå och sova snart tror jag. Tuggar i mig lite Nutella för att stilla mitt sockerbehov. Bjuttar på en osminkad bild på mig också, för ovanlighetens skull. Inte för att jag någonsin sminkar mig överdrivet mycket, men jag brukar ändå vilja ha nåt på fransarna för att få dem mer markerade på bilder liksom. Men jag har blivit så slapp på att sminka mig, det är riktigt tråkigt och eftersom jag nästan aldrig har några finnar och dylikt så skiter jag helt enkelt i sminket om jag inte orkar. Är jag hos Christopher dessutom så ligger jag ju hellre kvar en kvart extra i sängen och gosar med honom på morgonen än går upp och sminkar mig om jag inte är väldigt pigg (men det är ju inte så ofta det händer). Sover jag hemma och ensam så brukar jag göra mig besväret däremot. Men det är mest bara om jag har tid över. Sjukt mycket roligare att sminka sig när man ska ut! Wow. Då kan jag stå riktigt länge. Men då är det ju kul!



HAHA, åh nej och nu blev det värsta jätteinlägget om mina sminkvanor! Gud så dryg människa jag är ibland. Vem bryyyyr siiig? Ne förlåt. Det var inte meningen. Ska sluta skriva nu innan det blir ännu längre om absolut ingenting. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0