17 mars - lååång dag

2011-03-17 @ 18:36:37
1. I'm drunk, I suppose
Sjukt lång dag. Hade egentligen ind.val imorse till 09:30, men jag var verkligen helt slut så det slutade med att somnade och vaknade lagom tills det var dags att gå till praktiken... Men de där extra timmarna behövdes verkligen, kände mig faktiskt riktigt utvilad när jag vaknade igen. Dock ska jag gå och lägga mig tidigare ikväll, har glömt hur trött man blir av praktiken.

Idag har jag varit i stallet uppe vid Barkestorp med min handledare + en grupp på sju barn. Fick en rundvandring innan ungarna satte på sig västar och hjälmar och sen började rykta shettisarna och kratsa hovar och lite sånt. Riktigt mysigt! Och barnen var superlugna och jättekoncentrerade hela tiden. Efter lite mellanmål gick vi sen tillbaka till fritids där jag spelade pingis med några barn lite innan jag sen gick hem vid 16:45, fick gå en kvart tidigare. Man kan ju ibland känna när man leker med barn att man kanske ska "hålla igen" bara för att de ska vinna, men så som jag suger på pingis så behöver jag inte ens anstränga mig, de klassar ut mig ändå haha!

Så nu tar jag igen mig lite, har käkat Ben & Jerry's och funderar på om jag ska ta itu med lite plugg och sånt. Sen sova tidigt som sagt, är en dag imon med. Men går bara till klockan två då, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0