18 mars - ledsen emofilt

2011-03-18 @ 15:33:51
1. I'm drunk, I suppose
- Jag har halvt ont i huvudet, sådär så att man stör sig på det fast att det ännu inte hunnit bryta ut.
- Det snöar ute igen. Helvete. Letade ju sommarskor så sent som igår, nu känns det ju helt plötsligt mycket längre till sommaren bara för det...
- Jag är små sugen på nåt men orkar inte äta nåt för jag är så uppblåst.
- Jag saknar snubbi så mycket att jag kan tänka mig att fälla en tår. Måste vänta tills imon innan vi ses...
- Jag ska göra absolut ingenting ikväll. HUR KUL EN FREDAG?!

För övrigt har jag haft en chill dag. Hade naturfoto på skolan första lektionen, sen ut till praktiken vid kl 10 och hjälpa ungarna med att rita skattkartor med rutsystem innan det blev lunch. Lasagne idag, var grymt gott faktiskt! Sen kollade jag på "Natt på muséet 2" med 2C innan jag rastade, sen var det bara en timme kvar som fördrevs på fritids genom att spela skitgubbe och pingis med barnen. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0