19 mars - goooodmorrrrgon

2011-03-19 @ 10:55:38
1. I'm drunk, I suppose
Hallojken! Jag är vaken och uppe med tuppen. Har hunnit äta frukost samt x antal chokladägg i farmors karamellskål. Den där skålen gör mina dagar! Väntar på att jag ska få sms av snubbi så jag vet när det blir av att åka till Blomstermåla. Är i desperat behov av en dusch, men pratade i tele inatt med mannen och enligt honom får jag inte duscha innan jag åker ut till honom för han vill göra det med mig sen när jag kommer dit? Haha! Så jag ska alltså behöva visa mig ute på stan med världens flottigaste hår, uuuhh mössan åker på säger jag bara!

Försöker för övrigt att komma på vad jag ska göra för rolig mat idag... Så himla svårt! Har blivit värsta kocken och försöker hela tiden komma på nya rätter att göra, men inte så lätt när man idéerna börjar ta slut. Får bli fruktsallad ikväll ialla fall för det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0