2 mars - brrrr....

2011-03-02 @ 16:33:56
1. I'm drunk, I suppose
Mysteriet med min mage continues. Stannade hemma från skolan igår för jag trodde ärligt att jag skulle spy, tänkte att jag fått maginfluensa och låg bara och väntade i sängen på att få rusa upp. Men istället somnade jag om och när jag vaknade sen var det borta. Har dock en obehaglig känsla i magen hela tiden så jag vet inte, ger det en vecka men sen måste jag nog sticka till farbror doktorn ändå bara för att kolla så jag inte är dödssjuk.

Istället så städade jag igår för jag var så rastlös. Dammsög, diskade, torkade golv, dammade... Rubbet. Till och med kylskåpet och toaletten fick sig en släng med skursvampen! Dock inte samma. Hade ju varit lite nasty. Sen duschade jag och gjorde tonfisksallad med pälski som middag och då började jag må illa igen. Dock lyckades jag ignorera det, och kunde gå ner i tvättstugan och lära mig hur man tvättar för första gången i mitt liv. Meningen var att Christopher skulle följt med ner första gången och bara visat, och att jag sen skulle klara mig själv, men eftersom källaren påminner om nåt ur en splatterfilm och jag är mörkrädd, så tvingade jag honom att följa med mig. Blev lite sura miner där ett tag. Vågade ju åtminstone gå ner själv och hämta tvätten senare, haha!


(diggar INTE ärret efter min ögonbrynspiercing, hoppas fan det bleknar....)

Förövrigt kan jag meddela att jag vann A touch of evil's månadstävling! WOHOO! Känns ju förjäkla bra, har jag (ännu mer) tur kanske jag får smyckena i brevlådan redan innan helgen? Fast i och för sig så är det ju onsdag idag, så det är väl mer troligt att de kommer nån gång under nästa vecka. Men fan så härligt, blev fett glad - hoppas jag får pistolringen för den var ju lätt min favorit! Blir dock glad ändå om jag inte får den, alla smyckena på sidan var ju grymt snygga så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0