24 mars - blubb blubb

2011-03-24 @ 10:44:14
1. I'm drunk, I suppose
Åkte in till skolan idag och hämtade min studentmössa. Överväldigande känsla faktiskt, jag vet liksom inte riktigt vad jag känner inför studenten och nu när man väl har fått själva mössan och tar upp den, känner på den... Det blir så verkligt helt plötsligt. Jag vill inte sluta skolan, jag vill att någon annan bestämmer åt mig! Kommer ju aldrig fixa mitt vuxna liv. Satt vid busshållplatsen och det var varmt men lite blåsigt, och föreställde mig att det är så känslan kommer vara dagen efter studenten. Då lär man ju sitta där, tidigt på morgonen med bara ben och huttra lite för att man är barklädd och det är kallt på morgonen, troligen bakis och bara "Jaha, och nu då?" . Vad ska jag göra med mitt liv? Skrämmer mig som fan allt det här... Så jag bestämde mig för att plugga järnet idag. Nu är det inte långt kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0