24 mars - meeeeen!

2011-03-24 @ 13:21:41
1. I'm drunk, I suppose
Jag är så trött på min mage. Den är helt... GAH! Så irriterande! Pendlar som en jävla jojo mellan att må super, att må illa, magknip och en hel andra otrevliga saker. Fattar inte varför, jag varierar mig ju knappast i mat direkt, visst blir det väl att man kanske struntar i frukost nån gång ibland, äter mer godis i perioder osv, men det är ju ingenting som har varit ett problem innan så fattar inte hur det har kunnat bli så nu? Gud. Orkar inteeee.

Så blev till att stanna hemma idag. Ska plugga som en gnu. Och hoppas på att jag är bättre imon, eller jag ska vara bättre tills imon för då får jag pengar och ska köpa skor! Sofie himlade med ögonen och gick ut från rummet när jag nämnde att jag skulle köpa nya skor förra helgen, haha! Ska skriva en lista.

Kommentarer
Postat av: stina melin

det kan vara magkatarr kanske, jag mådde typ som du och det var magkattar ((:

2011-03-24 @ 19:07:57
URL: http://stinameelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0