24 mars - sista för idag, promise!

2011-03-24 @ 19:50:25
1. I'm drunk, I suppose
Känner att jag bara fullkomligt spottar ut massa onödiga inlägg idag... Blir väl så om man är hemma. Imon blir det ialla fall stan efter praktiken som sagt, sen hoppas jag att Christopher bestämmer sig för att strunta i att gå ut imon och ha hemmakväll med mig istället! ♥ Fast det blir lankväll imon i så fall. Men det gör inget, trivs så bra där ute hos honom ändå så bara jag har sällskap så är jag nöjd. Tröttnar jag på datorn så får jag väl städa eller diska eller nåt, haha finns ju alltid nåt att göra! Ska föreslå picknick på balkongen förövrigt, kvällspicknick. Hoppas det inte är alltför kallt bara, höhö.


*kräl kräl*

Ska gå och duscha nu tänkte jag. Vill också nämna att jag har förbannat ont i min tånagel som jag får när jag går i för trånga skor, misstänker att det uppkommit nu på praktiken när jag gått längre sträckor till både stallet och skogen i kängor med tjocka strumpor. Fan så ont det gör. Är ju en såndär dum jävel som måste peta också, så nu känns ju hela tån skitsvullen. Aja, hoppas det går över. Doktorn får väl passa på att undersöka den också om det nu blir så att jag vågar mig dit med min mage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0