24 mars - skolistan som jag lovade (hej tidsfördriv)

2011-03-24 @ 13:25:17
1. I'm drunk, I suppose
MIN SKO-LISTA..
  • Mördarklackarna #1, dvs superhöga pumps med varulvstryck, platå, öppen tå och röd sammetsklädd klack på ca 11 cm. Inte använt på ett år nu, pga vädret. Har inte vågat använda dem så mycket heller om jag ska vara ärlig, sjukt ostadiga och hala som attan + att jag troligtvis har glömt bort hur det är att gå i dem och kommer se fånig som fan ut. Får börja öva inför sommaren.
  • Mördarklackarna #2, de svarta skyhöga skorna i fejkmocka med klack och platå i svart lack, ca 13 cm. Sköna trots sin höjd, men som med alla högklackade behöver man ju använda dem ofta om man ska orka gå i dem längre sträckor och egentligen lämpar de sig bara för barhäng.
  • Små svarta pumps med klack på typ 6 cm från H&M, fejkmocka. Köpte till min 18-årsfest förra året.
  • Svarta tygskor, H&M
  • Adidas-sneakers (köpta för hundra år sen men håller än)
  • Turkosa Converse
  • Vinterkängorna (ska dock kasseras efter denna vintern eftersom jag använt dem två år i rad nu och känner att de sjunger på sista versen med hål i klacken osv)
  • Höst/vinterstövlarna med låg klack
  • Gladiatorjävlaskitskorna som jag egentligen inte ville ha, men var tvungen att köpa eftersom det inte fanns något annat att tillgå förra sommaren. Får väl duga detta året också..
..INHANDLAS IMORGON
  • Ballerina-skor. Till våren/sommaren. Man behöver ju nåt att byta av med anser jag.
  • Vita tygskor. Egentligen inget jag behöver, men som jag vill ha eftersom jag inte har ägt ett par vita skor sen jag gick i ettan (de hade dessutom tre gröna broderade blommor på sidan med lampor på som blinkade när man gick samt gröna detaljer, minns att jag köpte gröna eftersom Carro och Jenny hade likadana fast vit/rosa och jag var så kär i dessa skor med blinkande lampor men ville ändå inte vara en härmis så köpte annan färg. Smart tjej redan då!) Ser däremot inte fram emot det enorma skoskavet jag kommer behöva dras med i dessa tygskor i flera veckor - strl 37 är för stort med 36 är precis på gränsen så det skaver typ överallt. Men såna är mina fötter, lite skeva sisådär.

Alla ba "care."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0