28 mars - nu börjar mitt nya liv!

2011-03-28 @ 22:23:31
1. I'm drunk, I suppose
Pga min mage har jag suttit hemma hela dagen. Slutade med att jag satt och surfade runt på typ alla bloggarna jag har lagt till i bokmärken och kollade studentbilder, fan så jag längtar nu asså... Allt har helt plötsligt blivit så verkligt! Detta är liksom det stora målet innan man är officiellt vuxen, innan har jag blivit skrämd av tanken på att ta studenten och inte veta vad som händer sen, men nu.. Jag är så jävla taggad! Känner mig så sjukt pepp på att bara få alla jävla skolarbeten klara och sen bara kunna flyta med fram tills den 16 juni. Den Stora Dagen.

För nu har jag liksom insett att från och med nu kommer allt gå så sjukt fort. Inser att det redan har gått 2 veckor och en dag utav min praktik, vilket innebär att det plötsligt bara är 4 veckor kvar och det känns som att jag knappt har varit där än! Sen blir det påsklov, och när jag kommer tillbaka till skolan i maj är det bara ett par ynka veckor kvar, sen är det dags! Herretid!

Så idag ska jag börja med mitt nya liv! Jag ska bli pluggis och jag ska fixa det här! Jag ska banne mig fixa detta nu! Jag ska kunna springa ut med mössan på och känna att "fan, jag har verkligen gjort mig förtjänt av detta! Äntligen!", och studenten ska bli så JÄVLA NAJS!!

(vill så 9irjjweijwreio90we90wSJUKT GÄRNA lägga upp bild på mina finafina studentmössa, men jag vill inte visa upp den för världen än så det får vänta tills det är dags!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0