31 mars - lediggg

2011-03-31 @ 09:29:09
1. I'm drunk, I suppose

Fast helt ledig idag är jag ju inte, hade ju lektion på morgonen som jag var tvungen att gå på... Men för övrigt så! Ska snart åka hem och fixa till mig och fördriva lite tid i väntan på att älskling ska höra av sig om han ska med till stan eller inte. Annars åker jag själv! Måste ringa min mor också så vi kan komma överens om en tid att träffas, vill ju hämta ut min klänning (!!!).



HAHA aa juste! Var ute och fotograferade nu på morgonen, inte det lättaste att försöka hitta vårtecken + makroobjektiv, hittade en fjäder åtminstone... Men det var inte det jag skulle berätta om! Jag kom där och gick på gräsmattan runt skolan för jag letade efter knoppar och sånt där i rabatterna, så helt plötsligt bara skuttar det fram en BAOUTASTOR hare ur busken som sprätter iväg precis framför mig, jag trodde jag skulle få hjärtstillestånd XD Sen när jag precis har insett att det bara var en hare så kom det en till, och asså jag blev nästan rädd för fan vad stora de är på nära håll! Herretid. Så stannade han och stirrade på mig med ond blick innan han hoppade iväg. Det var läskigt. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0