4 mars - buhu

2011-03-05 @ 18:18:29
1. I'm drunk, I suppose
- It will be fine, as long as you don't wearing that orange sweatshirt.
- ....... Don't call back here! *click*


Hahaaa, älskar fan just den scenen i "A lot like love", vet ej varför dock.

Något annat jag inte vet är varför jag känner mig så deprimerad ikväll. Har lust att bara slänga mig någonstans och storböla, men antar att det kan vara mina hormoner som cpar.... Fick sån fruktansvärd längtan efter mami när jag satt på tåget hem idag också, så var tvungen att åka hit så nu sitter jag här och ska snart gå och köpa ingredienser till kladdkaka. Kladdkaka och mami hjälper oftast så saker känns bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0