4 mars - I know what I want, and I want it now

2011-03-04 @ 19:18:29
1. I'm drunk, I suppose
Tjenixen! Höhö. Sitter hemma hos Christopher och mår illa igen - dock är det nog för att jag inte ätit nåt vettigt för magen är okej nu igen. Smällde i mig en ryttarkaka och en halv brownie som jag delade med snubbi när jag kom hem, bageriet i skolan har ju öppet varje fredag så har börjat köpa med mig lite kakor som fredagsfika när jag kommer till Blomstermåla.

Var ju även tvungen att inviga de nya fina tekopparna som jag köpte idag. Har länge varit sugen på att köpa mig en stor temugg så man slipper koka upp en hel jävla kastrull och springa och fylla på i koppen eftersom teet aldrig räcker.... Så gick till Indiska först, de hade ju snyggast mönster men antingen var de för stora (hade seriöst fått plats med typ 4 vanliga muggar i en sån), eller för tunna (måste ju kunna tåla att diskas eller ligga i diskhon med annat ovanpå utan att de går sönder) eller för dyra (79 spänn för en kopp är ganska dyrt tycker jag...). Så då gick jag förbi Lagerhaus och hittade lagom stora, svarta tekoppar för 39 kr styck! Så köpte en till snubbi också eftersom de var så billiga, och i samma veva köpte jag även två assietter i samma stil för 29 kr st så kände att jag gjorde bra affärer idag!



Och som sagt - ska nog äta nåt normalt nu innan jag hugger in på chipsen så illamåendet försvinner. Pussenn

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också sånna muggar! :'D Dock så sparar jag dom tills jag flyttar hemifrån, haha (a)

2011-03-05 @ 12:35:26
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0