6 mars - seriösa nervösa funderingar inför balen och studenten

2011-03-06 @ 11:19:36
1. I'm drunk, I suppose
- Ska jag ha mammas klänning, eller ska jag köpa en egen till balen?
- Kommer jag få tid hos en frisör? Vad gör jag annars?
- Tänk om det är så jävla varmt på studenten att jag svettas bort?
- Vad händer om det regnar? Då failar ju allt!
- Tänk om jag blir helt cp i magen av champagnen? (Tål ju inte vin) Vad gör jag om jag blir akut nödig på flaket?!
- Tänk om jag själv, eller nån annan, spiller på min klänning?
- TÄNK OM JAG SPYR?!
- Vad ska jag ha för skor? Vill ju gärna ha klackar eftersom det är snyggast, men man vill ju helst orka gå runt i dem en hel dag också....
- Ska jag verkligen orka gå ut på studenten? Jag dricker ju aldrig längre. Klart man ska fira, men roligt att sitta nykter när alla andra är stupfulla?


FÅR PANIK av att inte veta nåt. Herregud. Jag är nog ett kontrollfreak ändå, jag måste fan ha koll på det mesta för att jag inte ska bli helt snurrig i huvudet och orolig i kroppen. Hjälp, hur kommer saker att lösa sig? Jag måste veta i förväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0