8 mars - effektiv dag!

2011-03-08 @ 19:50:20
1. I'm drunk, I suppose
Ialla fall om man ser till skolarbete. Mer än jag brukar göra åtminstone! Har blivit klar med turismen nu så det är gutt, ska bara åka in på min sovmorgon till skolan imon och göra en Powerpoint lite snabbt av det hela bara eftersom jag inte har det programmet på min dator.

Hittade en sjuuuukt fin wallpaper till datorn nyss, haha måste bara visa den för den var så jäääkla gullig!



Awwwww, så flickig och fin! HAHA! Vad töntig man kan låta, men kolla liksom - kaniner och skitfina jordgubbar i ett träd som ser asgoda ut och sen lite glittrigt tjosan och åh... *suck* Vackert! Vill du ha samma eller nån annan så hittar du den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0