9 mars - fint paket väntade mig idag när jag kom hem...

2011-03-09 @ 16:35:08
1. I'm drunk, I suppose
Har ju inte varit hemma sen i söndags för blev ju sjuk i början av veckan så har snorat hos Christopher fram tills idag då jag var tvungen att släpa mig till skolan för jag behövde glasera tekannajäveln så jag får ett G i keramik... Lång mening det där, men så kan det bli ibland! Ialla fall - mina visntsmycken från A touch of evil hade kommit, så gissa hur ivrig jag var att få se vad jag fått..?



Blev så jäkla glad! Har fått dille på ringar nu känns det som, så fyra stycken nya till min lilla samling satt ju inte helt fel! Ringen längst till vänster påminner om ett robotfingerSLASHdel av en riddarrustning, alternativt Beyoncés fingersmycken i "Put a ring on it"-videon. Cool är den ialla fall! Korsringen är ju bara så underbar, liksom den med massa ord på - och den guldiga är en sån grej som jag aldrig köper själv eftersom jag är en "silverbrud" men som jag alltid stör mig på att jag aldrig har sen när man behöver guldsmycken. Så kort sagt, jag är superdupernöjd och skitglad! Tack igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0