9 mars - snurrar i min skalle

2011-03-09 @ 19:14:29
1. I'm drunk, I suppose
Bokstavligen! Jag borde gå bort från datorn men jag har inget annat att göra... Känner någon igen sig? Saknar dessutom min man, vilket är så löjligt egentligen eftersom jag har sovit hos honom sen i söndags och en natt är liksom ingenting? Men man får väl tillåta sig att sakna lite också. Vet ju att oddsen för att jag kommer sitta ute hos honom imon kväll igen är ganska stora, värre kommer det ju bli om det nu blir att åka till Norge och jobba för hans del över sommaren....

När man talar om trollen - nu ringde han. Skulle bara berätta att han ska ut ikväll trots allt. Jaha, då ska tant Amanda sitta hemma och gnugga händerna av oro också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0