13 maj - HÄYHÄY

2011-05-13 @ 16:09:59
1. I'm drunk, I suppose

Storfyndade på Gina Tricot idag! Smycken, hör och häpna. De hade 75 % på en hylla och jag typ dog. Det var snygga smycken också, annars brukar det alltid vara hippiesmyckena som finns kvar när Gina rear ut smycken men inte idaaag! Så jag är glader. Se inköp på bild ovan.

För övrigt har jag grymt mycket att göra i skolan vilket förklarar det dåliga bloggandet, och det kommer nog se ut såhär ett tag... Ska försöka få in ett inlägg då och då ialla fall, men eftersom jag bara pluggar röven av mig just nu så lär det inte vara så fruktansvärt intressant att läsa om, menmen.

Ska nu skutta ner i källaren för en liten dusch, och sen dra mig in mot stan för att partaja med Malin, Bettan och kanske Johanna ikväll. ASUM! Sen tar vi nya tag inför studentpluggandet, ehehehee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0