18 maj - låt oss flyga långt härifrån, låt oss bli dom som försvann

2011-05-18 @ 21:26:43
1. I'm drunk, I suppose
Drar en lättnadens suck innan nästa arbete påbörjas. Det här med skolan är lite som att drunka i en gyttjepöl kan jag tycka. Tänkte även skriva en liknelse här varför jag tänker så, men jag kunde inte formulera mig riktigt så ni får tolka själva.

Idag var jag ialla fall på stan med pappa! Skulle leta studentskor och hittade ett par i redan första butiken jag kollade i. För ynka 199 kr?! Värsta kapet bruschan.


199 :-, Skopunkten. Vackert med avskavt nagellack osv.

Ville ha svarta kilklackar (helst) på studenten eftersom jag ville kunna använda dem efteråt också. Har haft planera hela våren på att köpa nya kilklackar till sommaren eftersom mina gick sönder i Växjö förra året, men eftersom jag bestämde mig ganska snabbt för att jag ville ha kilklackar på studenten också så slog jag ihop idén. Sen att de var så billiga var ju för fantastiskt! Lär bli favoritskorna i sommar. Måste bara hitta en underklänning, alternativt vitt tyg till min studentklänning nu också eftersom den var så genomskinlig. Funderar även på om man skulle investera i en extra vit klänning i enklare variant ifall det händer nåt men den första, lär ju bli vilt på flaket och spiller man på den så måste man börja leta efter andra kläder att ha på kvällen och det skulle bara göra mig irriterad eftersom jag aldrig har helvitt på mig annars och jag vill inte ha svart på studenten. Även att det är på kvällen. SKA JU SYNAS ATT MAN SLUTAT JU.

Vill för övrigt så himla gärna fota min studentmössa och lägga upp i bloggen, men känns som att det heliga med alltihop försvinner då. Magin då man har allt på sig och när man har laddat upp med så jävla mycket energi, det blir liksom inte speciellt när man slänger upp bilder på bloggen och facebook då. Så det får vänta! Är dock så sjukt pirrig, det ska bli så jäkla kul detta! Måste testa hela min outfit nu bara för det, hihi! (lyckades även avsluta de sista fyra meningarna med ett utropstecken! Femte...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0