20 maj - cowboys

2011-05-20 @ 13:49:02
1. I'm drunk, I suppose
Härliga, efterlängtade fredag! Som i och för sig inte kommer handla om något annat än rent och skärt råplugg idag och imorgon. Har ca 5 arbeten i svenskan, lika många i turismen samt ca 4 st i andra ämnen som ska vara klara och inlämnade senast den 1 juni... Herregud säger jag bara. SLAVARBETE! Haha. Skämt åsido. Man har ju satt sig i situationen själv så nu får man ju bita i det sura äpplet. Önskar bara att jag inte varit så fruktansvärt omotiverad och gjort en del mycket tidigare, men jag är ju som jag är och får inte fart på saker och ting förrän i sista minuten. Alltid varit så. Och saker blir snabbare gjorda när jag är under press, fast om det nu är positivt egentligen kan man ju diskutera då man blir helt snurrig i huvudet under tiden, mene... Huvudsaken är ju att det blir gjort!

Slutade redan 11:20 idag, så käkade lite i skolan och fixade uppgifter innan jag åkte hem och hamnade här. Borde egentligen ta tag i pluggandet direkt för jag lär behöva all tid jag kan få, men jag anser att jag måste få tid att andas också och läsa bloggar + sova för annars kommer det inte gå alls. Så tänkte faktiskt lägga mig och ta en powernap på två timmar nu, ska bli skönt! För den som vill veta kan jag aldrig sova mindre än två timmar, en del kan liksom gå och lägga sig och vila i en kvart, halvtimme osv men jag sover ALLTID i två timmar. Vaknar ju förstås emellanåt och försöker varje gång gå upp men jag är komplett död - funkar inte alls. Måste ha mina två timmar. Så det ska jag göra nu! Tjingeling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0