21 maj - innan allting tar slut

2011-05-21 @ 18:21:18
1. I'm drunk, I suppose
Jag kan fortfarande bli förvånad över hur snabbt allt växlar. Men det har legat och lurat hela dagen till och från, och till slut rasar bara allting samman och när det händer så bryr jag mig inte ett skit om någonting eller vad som händer. Jag vill göra något drastiskt - spräcka den där förbannade ramen som det löjligt nog handlade om, kasta hela husets möblemang åt helvete och slutligen bryta ihop över allting för att man känner sig så jävla "whatever". Det är som att mina känslor och åsikter inte spelar någon roll alls, det är nästan så att man börjar tro på det själv och då blir man sådär tom och tung inuti.

Ibland är det så man hoppas att man ska krocka på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0