22 maj - survivor

2011-05-22 @ 14:32:28
1. I'm drunk, I suppose
Jaha, då har man överlevt även denna "undergång". Blir så irriterad på såna där dumma gamla gubbkräk, visst man får ha sin religion men kom igen... Med dagens teknik, hur sannolikt är det då att man ska kunna räkna ut ett exakt datum och klockslag för jordens undergång endast med hjälp av bibeln och matematiska beräkningar? Under kan ske och jag är inte den som är skeptisk inför såna här saker, men snälla liksom.. Att gubben dessutom haft fel innan säger ju ganska mycket om hur trovärdigt detta är. Och då fattar jag inte varför man ska skicka ut det i media så hela världen blir helt hispig? Shit säger jag bara. Låt gubben ha sin tro, skräm inte upp hela jävla världen för det.

Nu ska jag måla tånaglarna! Det är för övrigt bra med min lilla tå igen för er som kanske bryr er. Den är på bättringsvägen, nästan hela bra! Asuuuuum. Ska även käka soppa nu och invänta samtal från snubbi så jag kan åka <3

Kommentarer
Postat av: Haakonkristin

Great site, keep up the great work

2011-09-16 @ 06:59:31
URL: http://haakonkristin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0