24 maj - studentskor nr 2 fixade!

2011-05-24 @ 20:34:13
1. I'm drunk, I suppose
Sofie beställde studentskor från en engelsk sida på Internet förra veckan. Bara det att i beställningen så råkade hon först klicka på fel storlek, och eftersom det var så krångligt att ändra så struntade hon i det och beställde ett par till i den rätta storleken. Vilket betyder att hon idag fick hem ett par i hennes storlek, plus ett par 36or, och tur i oturen så är det ju min storlek! Så jag köpte dem av henne, haha! Eller aa, jag har ju inte pengar än, men snart så!



Det är jag som är den likbleka, HAHAHA. Men Sofie har ju strumpbyxor på sig också så hon blir ju lite brunare då. Fast sen är ju jag ganska vit alltid såattee..... Nu blir det dessutom svårt att välja vad man ska ha för skor på studenten, har två par nu ju! Men eftersom de jag köpte först är några cm högre så ska jag nog ha dem när vi springer ut och på flaket, sen när vi går ut på kvällen kör jag nog på dessa då de är lite mer party och även har lägre klack och inte blir lika jobbiga att gå i. Sjukt sköna! Så jag är happii now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0