25 maj - knubbis

2011-05-25 @ 14:21:07
1. I'm drunk, I suppose


MITT HÅR ÄR SVART IGEN!!! Feel's amazing. Inte färgat det sen i slutet av mars. Och eftersom mitt hår både växer som ogräs, och blir mörkbrunt efter ett tag så kan ni ju tänka er hur illa det var... Men jag har faktiskt inte haft tid, och när jag skulle gjort det (för typ två veckor sen) blev jag sjuk och sen har det bara inte blivit av. Syns ju dock inte på denna bilden, men det är ju en klar förändring i hårbotten. Jag är ju råttfärgad egentligen!

Tänkte utöva lite hjärngympa nu, vill bli klar med uppgiften om Neurotiskt Handikappades Riksförbund så jag slipper lektionen på fredag, hade lyckligtvis bara en rest kvar i det ämnet så kan alltså efter det helt och fullt koncentrera mig på de övriga inlämningarna:
  • Debattartikel
  • Webbartikel
  • Bokrecension (ska bara börja läsa boken också)
  • En rapport om valfritt ämne
  • Arbetsplatsbesök (fixar sig idag!)
  • Ett arbete om en weekend med Islandshästar
  • En weekendresa till London
  • En weekendresa till ett sol & bad-ställe (straff för min höga frånvaro i kursen under året)
  • Instuderingsfrågor om miljöturism
  • Skriva om ev. hjälpmedel i vardagen om man lider av reumatism
  • Åka rullstol (?)
Eh.... Jag har en vecka på mig. Exakt. Kanske borde börja nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0